Siłownia i odżywki a seks

Borys
Posty: 78
Rejestracja: 22 kwie 2014, 12:47

16 sie 2014, 19:12

No ale chodzi o te odżywki, nie? Bo leki to chyba normalka?
Goryl
Posty: 3
Rejestracja: 20 sie 2014, 9:46

20 sie 2014, 9:52

Leki sterydowe to też straszny syf moja panna przytyła po nich.
Budda
Posty: 498
Rejestracja: 21 paź 2013, 12:20

30 sie 2014, 23:51

Takie tycie często jest skutkiem po prostu zwiększonego apetytu i braku kontroli nad nim...
Borys
Posty: 78
Rejestracja: 22 kwie 2014, 12:47

07 wrz 2014, 2:18

Ale to normalny efekt uboczny?
MarJan
Posty: 3
Rejestracja: 07 wrz 2015, 7:24

07 wrz 2015, 11:56

z mojego doświadczenia z początku mają duzy wpływ. Organizm musi się przyzwyczaić. Dużo wysiłku + wspomagacze działają negatywnie na popęd. z czasem wszystko sie musi unormowac, no chyba, ze ktos przesadza albo bierze nielegalne wspomagacze.. to juz inna kwestia.
the_walker
Posty: 167
Rejestracja: 05 lis 2013, 21:37

14 paź 2015, 7:17

Nawet przy zmianie diety bywa, że libido spada.
ynos89
Posty: 2
Rejestracja: 08 lis 2017, 13:25

08 lis 2017, 13:31

Dieta powinna być naturalna i dobrze zbilansowana. Niestandardowe diety z zastosowaniem suplementów powinny być indywidualnie konsultowane z specjalistą dietetykiem, a nie ze sprzedawcą lub kolegą z siłowni. Istnieją przypuszczenia, że odżywki dla kulturystów przyjmowane regularnie, przez dłuższy czas, mogą negatywnie wpływać na gospodarkę testosteronu, która w sposób bezpośredni wpływa na funkcjonowanie układu rozrodczego. Wahania testosteronu z kolei mają ogromny wpływ zarówno na libido jak i potencję.
ODPOWIEDZ