• Zapraszamy do prowadzenia dyskusji i zamieszczania komentarzy.
  • Tematy zgrupowane sa w kategorie.
  • Dla nas liczy się Twoje zdanie – bądź aktywny na FORUM!
Choroby
i dolegliwości
Ciąża
i dziecko
Seks
i sprawy intymne
Uroda Zdrowy
styl życia
Off topic
Indeks witryny Choroby i dolegliwości Układ oddechowy poprawa wydolności

poprawa wydolności

Moderator: moderator


Post 17 lip 2013, 14:57

Posty: 69
Siemka,

Od niedawna postanowiłem wziąć się za siebie. Siłka wystartowała tydzień temu, diety dobrej jeszcze nie mam i chcę też poprawić wydolność, bo zadyszki dostaję po 5 minutach na boisku. Bo wybrać, jak często, ile czasu?

Post 17 lip 2013, 20:58

Posty: 43
Może po prostu zacznij od 15 min biegania? i zwiekszaj je sukcesywnie?

Post 17 lip 2013, 21:05

Posty: 20
polecam też spinning

Post 17 lip 2013, 21:16

Posty: 2916
o do tego to trzeba mieć kondyche :)

Post 17 lip 2013, 21:17

Posty: 87
basen :)

Post 17 lip 2013, 21:37

Posty: 97
jedź na wakacje w góry i duuużo chodź ;D

Post 18 lip 2013, 17:43

Posty: 4807
A ja zawsze i wszędzie będę polecała bieganie :) zaczynałam z zerową kondycją od szybkiego półgodzinnego marszu, a później w zależności od tego jak się czułam starałam się zwiększać tempo i odległości. Bieganie nic nie kosztuje, może je uprawiać większość ludzi i poza dobrymi chęciami nie są do tego potrzebne żadne umiejętności :)

Post 19 lip 2013, 7:13

Posty: 3422
a ja popieram Mari - basen!:) Trenuję sporo, ale na wzmocnienie, dla poprawy wydolności poszłam na basen. Swoją drogą przeciążyłam sobie kiedyś biodro i jak pobiegam kilka dni z rzędu, wraca mi stan zapalny, dlatego basen basen basen :)

Post 19 lip 2013, 11:12

Posty: 14
basen 2-3 razy w tygodniu i po sprawie, poczujesz przypływ energii, ładnie wyrzeźbisz ciało i sam zobaczysz jakie to przyjemne zmęczenie

Post 19 lip 2013, 21:44

Posty: 69
2-3 razy i tak po godzinie?

Następna

Wróć do Układ oddechowy