Znaleziono 54 wyniki

autor: ella1
18 lip 2017, 1:19
Forum: Układ krwionośny
Temat: Vedimasan opinie
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 1872

Re: Vedimasan opinie

Zdecydowanie polecam. Kupiłam go już kilka razy. Przynosi ulgę. Żel połączony z masażerem to naprawdę fajne i praktyczne rozwiązanie.
autor: ella1
29 sie 2014, 11:48
Forum: Włosy
Temat: Puszenie się włosów
Odpowiedzi: 26
Odsłony: 7088

Re: Puszenie się włosów

dzięki za dobre rady, kobiety :) Kupiłam jakis jedwab i używam po każdym myciu a i jeszcze zaprzestałam używać suszarki - jest lepiej :) Nie wiem tylko jak to będzie jesienią i zimą - bez suszenia mogę zamarznąć ;)
autor: ella1
29 sie 2014, 11:44
Forum: Problemy z seksem
Temat: Pieczenie pochwy
Odpowiedzi: 21
Odsłony: 8106

Re: Pieczenie pochwy

Może powinieneś zadbać o atmosferkę Altairis :D Dłuższa gra wstępna, jakieś afrodyzjaki i będzie dobrze :)
Jak jest odpowiednie nawilżenie pochwy, nie powinno nic szczypać...
autor: ella1
29 sie 2014, 11:41
Forum: Układ oddechowy
Temat: opinie na temat neosine
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 3659

Re: opinie na temat neosine

potwierdzam że neosine działa :) takżę polecam Kasiula
autor: ella1
25 sie 2014, 11:48
Forum: Choroby dzieci
Temat: Szczepić na grypę czy nie?
Odpowiedzi: 26
Odsłony: 3155

Re: Szczepić na grypę czy nie?

no właśnie szczepić dziecko czy nie? moja niunia kiedys bardziej chorowała co prawda, niż teraz, poza tym juz podałam jej neosine na odporność, wybralyśmy całe 3 dawki i jest ok, ale póki co jeszcze prawdziwa jesien nie przyszla, dopiero sie pewnie zacznie... A puściłam młodą do przedszkola więc pew...
autor: ella1
25 sie 2014, 11:42
Forum: Choroby dzieci
Temat: lek na wirusy bez recepty - co polecacie?
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 2216

Re: lek na wirusy bez recepty - co polecacie?

No ja dawałam dziecku różne specyfiki ale najbardziej zadwolona jestem z Neosine bo po tym faktycznie jakby coś drgnęło z odpornością u mojej córci. To się przyjmuje w takich 3 seriach po 10 dni na 20 dni przerwy jeśli dobrze pamiętam. A teraz własnie już bez recepty ten lek można dostać więc spoko :D
autor: ella1
25 sie 2014, 11:39
Forum: Ginekologia
Temat: iladian direct plus
Odpowiedzi: 67
Odsłony: 9815

Re: iladian direct plus

Żelik też testowałam z tej firmy i sprawdziła się więc polecam :)
autor: ella1
20 sie 2014, 13:41
Forum: Układ oddechowy
Temat: Inozyna - działa na odporność dla dziecka?
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 3492

Re: Inozyna - działa na odporność dla dziecka?

Ja też słyszałam o tej Neosine - moja siostra dawał to dziecku przed wysłaniem go do przedszkola i nawet pomogło, bo jak inne dzieciaki chorowały to jej Adaś zdrowiutko przetrwał bez chorowania. Jak moja niunia będzie szłoa do przedszkola to też jej zapodam Neosine :)
autor: ella1
20 sie 2014, 13:33
Forum: Choroby dzieci
Temat: lizaki na gardło
Odpowiedzi: 29
Odsłony: 9006

lizaki na gardło

doradźcie prosze czy podawac dziecku 3,5 letniemu lizaki na ból gardła. Moja mała ma od wczoaraj problemy z gardełkiem, skarżys ię że ją drapie i boli, byłam u lekarza ale niczego lekaraka nie strwierdziła. powiedziala tylko żeby dawać coś na ból gardła, ze może być w syropie, cukierkach i lizakach....
autor: ella1
18 cze 2014, 10:25
Forum: Odchudzanie
Temat: Rurka - słabe ręce
Odpowiedzi: 30
Odsłony: 10023

Rurka - słabe ręce

Od kilku tygodni chodzę na Pole Dance, czyli ćwiczę na rurce. Może podpowiecie jak wzmocnić łapy? Do tego sportu sa szalenie potzrebne mocne ręce a u mnie z tym licho. Jak je szybko wzmocnić żeby śmigać na rurze?