Częste, powracające infekcje cewki moczowej.

Moderator: moderator

yaga3112
Posty: 7
Rejestracja: 05 wrz 2013, 16:34

05 wrz 2013, 16:42

Witajcie. Od mniej więcej pół roku co jakiś czas - powiedzmy że raz w miesiącu - wraca do mnie ból i takie szczypanie w okolicach cewki moczowej. Ciągle latam wtedy do łazienki, a przy oddawaniu moczu czuje pieczenie. Biorę wtedy urofuraginum, po dwóch dniach mija i za miesiąc powtórka z rozrywki. Co mogę robić, żeby temu zapobiegać?
Ola28
Posty: 8
Rejestracja: 05 wrz 2013, 20:01

05 wrz 2013, 20:23

a widzisz jakąś zależność z menstruacją albo owulacją?
gogirl
Posty: 17
Rejestracja: 04 wrz 2013, 6:30

06 wrz 2013, 6:08

jeżeli coś ma tendencje do nawrotów to zazwyczaj dlatego, że jest tylko zaleczone a nie wyleczone.
A może problem jest większy a to tylko objaw? Np. słaba odporność flory bakteryjnej?
Agusia85
Posty: 4807
Rejestracja: 12 lip 2013, 12:50

06 wrz 2013, 11:36

Może przeciągnij branie tej furaginy o jeden dzień czy dwa, żeby wszystkie bakterie usunąć, uzupełnij "kurację" w żurawinę i zobacz jakie będą efekty.
sprout
Posty: 22
Rejestracja: 01 wrz 2013, 13:43

07 wrz 2013, 0:09

a może dochodzi jakiś czynnik drażniący? szorstki albo zapachowy papier toaletowy, nieodpowiedni żel do higieny intymnej?
yaga3112
Posty: 7
Rejestracja: 05 wrz 2013, 16:34

08 wrz 2013, 11:08

Nie widzę zależności między miesiączką a tymi objawami, ale za to chodzę na basen i podejrzewam że to może od tego :( Nie chcę jednak rezygnować z basenu, więc wolę po prostu lepiej o siebie zadbać tylko jak/>
Agusia85
Posty: 4807
Rejestracja: 12 lip 2013, 12:50

08 wrz 2013, 12:38

Poczytaj inne wątki też, piszemy o tym już od jakiegoś czasu, m.in. właśnie o żurawinie :)
sprout
Posty: 22
Rejestracja: 01 wrz 2013, 13:43

08 wrz 2013, 15:35

a może to chlor? może znajdź basen gdzie woda jest ozonowana?
mag6
Posty: 2916
Rejestracja: 09 lip 2013, 6:06

08 wrz 2013, 22:40

a może za dużo witaminy C?
Agusia85
Posty: 4807
Rejestracja: 12 lip 2013, 12:50

15 wrz 2013, 13:14

Urofuraginum jest teraz w promocji w superpharm :D
ODPOWIEDZ