• Zapraszamy do prowadzenia dyskusji i zamieszczania komentarzy.
  • Tematy zgrupowane sa w kategorie.
  • Dla nas liczy się Twoje zdanie – bądź aktywny na FORUM!
Choroby
i dolegliwości
Ciąża
i dziecko
Seks
i sprawy intymne
Uroda Zdrowy
styl życia
Off topic
Indeks witryny Choroby i dolegliwości Kości i stawy przepuklina kręgosłupa

przepuklina kręgosłupa

Moderator: moderator

Post 09 lip 2013, 6:30

Jakiś czas temu wykryto u mnie i zoperowano przepuklinę kręgosłupa... Miał ktoś podobnie? Ból jest paskudny... :cry: utrudnia mi to co raz bardziej normalne funkcjonowanie...

Post 09 lip 2013, 9:24

Witaj Enis15 - mam identyczny problem.Poszukuję dobrego specjalisty w okolicach Śląska. Ja chyba zdecyduję się na laserowy zabieg, reasumując wszystkie za i przeciw - wydaje się on najmniej ryzykowny. Tyle że płatny... :?

Post 11 lip 2013, 12:42

ja też raczej zdecydowana jestem na laser, mój lekarz twierdzi ze nie ma wyjścia i ze prędzej czy poźniej ,,coś'' trzeba będzie z tym zrobić.

Post 12 lip 2013, 16:31

Kasiula_W
jeśli jesteś jeszcze w stanie zmienić zdanie (w co wierzę, wszak kobieta zmienną jest ;)
to mogę Ci polecić rehabilitanta z okolic Śląska, który bardzo pomógł mojemu kumplowi
lekarze już dawno chcieli go "pokroic" a jemu pomogły zabiegi rehabilitacyjne :D

Post 12 lip 2013, 20:07

Mój brat jest też po operacji przepukliny ( w styczniu 2012r.) i przyznaje, że jest ale niewielka ulga w cierpieniu.
Owszem-nie pojawiają się uciążliwe bóle promieniujące od lędźwi do pięty lewej nogi ale o pełnej sprawności mowy być nie może. Do tego stopnia, że poszedł na komisję do ZUS-u i ma orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu umiarkowanym.

Post 12 lip 2013, 20:14

Nie wiem też, czy to u nas nie dziedziczne (można powiedzieć, że też mam przepuklinę ale w wersji "light")
Pamiętam, że kiedyś rano po wstaniu chciałem złożyć łóżko.
Schyliłem się i... jak mnie nie "złamie w krzyżu" to aż mi się ciemno przed oczami zrobiło.